Jak na reklamaci v e-shopu Dekodum.cz – rychle a bez starostí!
V e-shopu Dekodum.cz si vážíme našich zákazníků a chceme, aby jejich zkušenost s nákupem byla co nejpříjemnější. I když dbáme na kvalitu a pečlivou kontrolu našeho sortimentu, může se stát, že narazíte na výrobní vadu nebo jiný problém. Proto jsme pro vás připravili co nejjednodušší proces reklamace – a dokonce ho můžete vyřídit i z pohodlí domova, bez nutnosti odesílání zboží zpět!
Klasická reklamace poštou
Pokud si přejete reklamaci vyřídit tradičním způsobem, stačí vadné zboží pečlivě zabalit, přiložit vyplněný reklamační formulář (ke stažení zde: Reklamační formulář) a vše zaslat výhradně prostřednictvím České pošty na adresu:
DEKODUM.CZ
P.O. Box 7
790 84 Mikulovice u Jeseníku
Rychlejší a pohodlnější reklamace na dálku – bez zbytečného odesílání!
Chceme, aby pro vás reklamace byla co nejméně stresující a hlavně rychlá. Proto nabízíme jedinečnou možnost vyřízení reklamace na dálku, kterou mnoho e-shopů stále nenabízí. Nemusíte stát frontu na poště ani řešit balení a odesílání zboží – stačí pár minut vašeho času!
Jak to funguje?
- Vyfoťte závadu nebo natočte krátké video (max. 20 MB), kde je problém jasně vidět.
- Připojte popis problému – kdy a jak se vada projevila, případně jak produkt používáte.
- Pošlete e-mail s těmito informacemi na info@dekodum.cz.
Naše reklamační oddělení vaši žádost co nejrychleji posoudí a ve většině případů není nutné zboží zasílat zpět. Můžete tak mít reklamaci vyřešenou během pár dní a rovnou získat nový produkt nebo finanční náhradu – bez čekání na doručení reklamovaného zboží.
Proč využít reklamaci na dálku?
✔ Bez čekání na poště – žádné balení a odesílání balíku
✔ Bleskové vyřízení – reklamaci řešíme co nejrychleji
✔ Pohodlí a úspora času – vše zvládnete z domova během pár minut
✔ Individuální přístup – každou reklamaci pečlivě posuzujeme
V Dekodum.cz se snažíme o maximální spokojenost našich zákazníků. Díky možnosti reklamace na dálku vám šetříme čas i starosti, abyste si svůj produkt mohli opět naplno užívat co nejdříve. Pokud narazíte na jakýkoli problém, neváhejte nás kontaktovat – jsme tu pro vás!